
Agar siz biznes bilan shug'ullanayotgan bo'lsangiz, kompaniyangiz hajmidan qat'i nazar, raqobatchilardan ajralib turish uchun brend xabardorligini yaratishingiz kerak. Taniqli brend mijozlar bilan munosabatlarni yaxshilashga va biznesingizni professionallashtirishga yordam beradi. Brend haqida xabardorlikni yaratish usullaridan biri bu onlayn brendingdir.
Bu mavzuda sizga foydali bo'lishi mumkin bo'lgan ba'zi maslahatlar:
Forum va veb-saytning ko'rinishi. Bu brendni ilgari surishda hal qilishingiz kerak bo'lgan eng muhim vazifalardan biridir. Sayt professional ko'rinishi kerak, lekin shu bilan birga, navigatsiya qilish oson va potentsial mijozlar uchun keraksiz muammolarsiz bo'lishi kerak.
Biznes profilingizni aks ettiradigan ko'rinishni tanlang. Agar sizning sohangizda raqobatchilar ko'p bo'lsa, ular o'z saytlarida ishlatgan echimlarga e'tibor qarating. Bu sizga nima qilish kerakligi va nimadan qochish kerakligi haqida umumiy fikr beradi.
Kompaniya logotipini joylashtirish. Logotip brend yaratishning eng muhim qismidir. Eng muvaffaqiyatli kompaniyalarning logotiplari shunchalik yaxshi ma'lumki, mijozlar ushbu brend ostidagi mahsulot sifatini tan olishlari kifoya.
Logotip bir vaqtning o'zida ikkita funktsiyani bajarishi muhim: u kompaniya profilini ifodalaydi va shu bilan birga ingl. Tegishli logotipni yaratish uchun siz professional grafik rassomni yollashingiz kerak.
Rang sxemasi. Brend yaratishning yana bir muhim jihati rangdir. Rang sxemasi ko'zni qamashtiruvchi va siz taklif qilayotgan xizmatlar va mahsulotlarga mos kelishi kerak. Ba'zi odamlar o'zlarining rang tanlovlari bilan haddan tashqari ko'p harakat qilishadi. Ranglar mijozlarga ta'sir qilishi kerak, lekin ularni haddan tashqari oshirmasligi kerak. Ikki rang + qo'shimcha ranglarni tanlash yaxshidir. Sizning biznesingizning tabiatini eng yaxshi aks ettiradigan rangni qidiring.
Shrift. Siz tanlagan shrift barcha asosiy brauzerlarda bir xil ko'rsatilishiga ishonch hosil qiling. Shrift cheklovlari ijodingizga xalaqit bermaydi. Aytgancha, siz shriftni logotip yoki bannerda ishlatishingiz mumkin.
Ko'zi ojiz odamlar o'qishi uchun shrift o'lchamini etarlicha katta saqlashga harakat qiling. Biroq, haddan tashqari oshirib yubormang. Juda katta shrift kamroq professional ko'rinadi va saytdagi ma'lumotlarni yozib olish qiyinroq bo'ladi.
Kompaniyaning professional faoliyati mavjud. Sayt kompaniyaning Internetdagi vitrini hisoblanadi. Mijozlarni kompaniyaga jalb qilish uchun bu professional tarzda amalga oshirilishi kerak. Shu sababli, siz uchun veb-sayt yaratadigan kompaniyani tanlashda juda ehtiyot bo'lishingiz kerak. Yakuniy qaror qabul qilishdan oldin, alohida kompaniyalarning profillarini ko'rib chiqing. Dizaynerga barcha taklif va istaklaringizni bildirishni unutmang va tayyor sahifa sizning kutganingizga mos kelishiga ishonch hosil qiling.