sayt yaratish

Toshkent shahar
Bunyodkor ko'chasi 52A

du - yak: 8:00 - 21:00

Lending sayt- pul ishlaydigan sayt

Lending sayt- pul ishlaydigan sayt

Ochilish sahifasi nazariy jihatdan konversiyalarni yaratish uchun "mas'ul" oddiy saytdir. Bu foydalanuvchi Google qidiruv tizimida olingan natijani bosgandan so'ng oladi. Ochilish sahifasining maqsadi sotuvlar (etakchilar) hosil qilishdir, shuning uchun u mahsulotni sotib olishni, axborot byulleteniga obuna bo'lishni yoki belgilangan maqsadga erishishni rag'batlantiradigan tarzda ishlab chiqilishi kerak. Ushbu sahifani yaratish umuman oson emas, chunki buni to'g'ri bajarish uchun siz mijozni, uning ehtiyojlari va iste'molchi xatti-harakatlarini yaxshi bilishingiz kerak.


Ma'lumki, jozibali ochilish sahifasini yaratish savdo muvaffaqiyatini kafolatlamaydi. Darhaqiqat, ochilish sahifasi muvaffaqiyatli bo'lishi uchun ko'plab omillarni hisobga olish kerak. Ulardan biri uning tarkibidagi ma'lumotlar va uning dizaynining barcha komponentlari (tugmalar, sarlavha, to'ldirish uchun maydonlar va boshqalar). Ushbu elementlar (to'g'ri tanlangan) va xususan, "Hozir sotib olish" tugmasi ma'lum bir reklama kampaniyasining muvaffaqiyati yoki muvaffaqiyatsizligiga ta'sir qiladi.


UX bu asosdir
UX yoki foydalanuvchi tajribasi har doim yodda tutishingiz kerak bo'lgan asosiy narsadir. Foydalanuvchi Google qidiruv tizimida topilgan ma'lumotlarga qiziqqanligi sababli saytga keladi. Shuning uchun, tashrif buyuruvchilarni xafa qilmaslik uchun hamma narsani qilish, shuningdek, ularning saytingizdagi "tajribasi" imkon qadar ijobiy bo'lishiga ishonch hosil qilish muhimdir.


Eng muhim ma'lumotlarni ajratib ko'rsatish
Yodda tutingki, siz doimo ochilish sahifasida eng muhim ma'lumotlarni ajratib ko'rsatishingiz kerak, shunda foydalanuvchi uni darhol ko'rishi mumkin, aks holda bu uning e'tiborini jalb qilmaydi. Shuning uchun, eng muhim ma'lumotlarni ajratib ko'rsatish, uni qo'nish markaziga qo'shish, ta'kidlash va yorqin ranglar bilan ta'kidlash.


Eng muhimini birinchi o'ringa qo'ying
Esda tutingki, sizning saytingizga tashrif buyurganlarning e'tiborini jalb qilish uchun tom ma'noda soniyalaringiz bor. Agar kontent foydalanuvchilarni tashrifining dastlabki 2-3 soniyasida jalb qilmasa, ehtimol ular bilan abadiy xayrlashishga to‘g‘ri keladi. Tashrif buyuruvchilaringiz uchun toʻliq hisob-kitob jarayonini soddalashtiring, shunda ular sizga oʻz maʼlumotlarini qoldirish uchun sahifani pastga siljitishlari shart emas. Eng jozibali ma'lumotni ochilish sahifangizning yuqori qismiga qo'ying; Shunday qilib, saytingizga tashrif buyurgan har bir kishi uni darhol ko'radi.


Ochilish sahifasi - kamroq - ko'proq
Qabul qiluvchining idroki juda cheklangan, shuning uchun ochilish sahifangizdagi ma'lumotlarni bo'rttirib yubormang. Esingizda bo'lsin, agar siz juda ko'p matn kiritsangiz, afsuski, ularning aksariyati e'tiborga olinmaydi. Boshqa tomondan, agar savdo taklifi yomon tushuntirilgan bo'lsa, tashrif buyuruvchi buni tushunmaydi va u ham ketadi. Bu holatda nima qilish kerak? Ochilish sahifasiga faqat kerakli ma'lumotlarni qo'shing va qolgan hamma narsani e'tiborsiz qoldiring. Har kim o'z mahsulotini/xizmatini namoyish etishga intilayotgani aniq, lekin bu holatda kamroq narsa ko'proq ekanligini unutmang.


Mahsulot taqdimoti
Mahsulot vizualizatsiyasi juda muhim, chunki ko'pchilik vizual tarzda o'rganadi va tashqi ko'rinishga katta e'tibor beradi. "Foydalanuvchi tajribasi", ya'ni ochilish sahifasining alohida elementlari dizayni ham bir xil darajada muhimdir. Yuqorida aytib o'tilganidek, ochilish sahifangiz nafaqat tushunarli bo'lishiga, balki barcha muhim elementlar (tugmacha, shakl maydoni, sarlavha) taniqli joyga joylashtirilganligiga ishonch hosil qiling.


Qanchalik sodda bo'lsa, shuncha yaxshi
Qabul qiluvchining hayotini iloji boricha osonlashtiring. Unga tezda qaror qabul qilishi uchun zarur bo'lgan barcha ma'lumotlarni bering va unga tanlashda qiyinchilik tug'dirmang. Siz o'zingizni potentsial mijozlar o'rniga qo'yishingiz kerak. O'zingizga bir nechta savol bering: men bunday ochilish sahifasiga qanday munosabatda bo'lardim? Qanday qilib qaror qabul qilish jarayonini osonlashtirasiz? Reklama xabariga nima xalaqit beradi? Bu erda empatiya eng muhimi ekanligini qanday aytish mumkin.


Tomoshabinlaringizni kuzatib boring
Agar siz avval potentsial mijozingizning afzalliklarini aniqlamasangiz, hatto eng chiroyli dizaynlashtirilgan ochilish sahifasi ham kutilgan natijalarni keltirishi dargumon. Va buni qanday qilish mumkin? Google Analytics hisobini yarating, saytingizga kim tashrif buyurayotganini tekshiring va oluvchini yoshi, jinsi, afzalliklari, geografik joylashuvi, qiziqishlari va boshqalar bo'yicha aniqlang. Yodda tutingki, oxirgi mijozni qanchalik ko'p bilsangiz, mahsulotingizni sotish ehtimoli shunchalik yuqori bo'ladi. / xizmat.

Sifatli sayt kerakmi?

Telefon raqamingizni qoldiring va 45 daqiqa ichida mutaxassisimiz konsultasiya uchun siz bilan bog'lanadi

Agar biznesingiz internetda yo'q bo'lsa, demak, siz biznesda yo'qsiz

Оставьте заявку и мы свяжемся с Вами в течение 45 минут